certyfikat-naglowek.png

Mając na względzie zadowolenie naszych Klientów, staramy się o ciągłe podnoszenie jakości oferowanych przez nas usług. W tym celu wprowadziliśmy w naszej Firmie szereg procedur zgodnych ze standardami systemu zarządzania jakością (ISO 9001:2015) oraz systemu zarządzania środowiskowego (ISO 14001:2015). Osiągnięcie tych standardów w zakresie transportu drogowego rzeczy oraz usług w obszarze prowadzenia magazynu kontenerowego zostało potwierdzone stosownymi certyfikatami przyznanymi naszej Firmie.

 

 

 

t

 

 


Flaga-UE-1200x827.jpg

Title: Removing interoperability barriers between entities in rail freight transport with a particular focus on intermodal transport
Programme: CEF Transport
Grant Agreement No: 23-EU-TG-OPERATOR
Project No: 101175909
Duration of the Action: 2024 – 2028
Coordinator: OLTIS Group a.s., Dr. Milady Horákové 1200/27a, 779 00 Olomouc.
Participants:
– CID International, a.s.
– PKP Cargo International a.s.
– KARPIEL SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
– CLIP TERMINALS SP ZOO
– OLTIS Polska Sp. z o. o.

The main objective of the project is the implementation of TAF TSI regulation for data availability and accessibility into information systems, used by operators of intermodal terminals for planning and operational management processes. The project will help the operators to achieve full interoperability, which can be already seen at some railway infrastructure managers or larger and medium railway undertakings. The speed of information exchange with external systems will increase, which will cause synergic effects, such as shortening delivery periods in supply chain, larger volume of transported shipments, and even more flexible service provision. This will help to increase the competitiveness of rail transport compared to other transport modes, and reduce negative environmental impacts; thus, it will lead to a greater modal shift.

“Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union. Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them.”


ship-895109_1920-1200x900.jpg

Marzec 16, 2018 Aktualności

Z przyjemnością informujemy o oficjalnym rozpoczęciu współpracy z jednym z największych morskich przewoźników kontenerowych jakim jest Hapag Lloyd. Od 16 marca 2018r. nasz Terminal stał się jednym (z niewielu terminali lądowych) punktów w południowej części Polski gdzie jest możliwość podjęcia pustego kontenera gestii Hapag Lloyd oraz składania pełnych kontenerów po importowych z możliwością dalszego transportu kolejowego na trasie Brzesko-Gdynia/Gdańsk lub (skorzystania z kolejowej usługi transportowej na trasie Brzesko- Gdynia/Gdańsk).

Przyjmowanie oraz wydawanie sprzętu kontenerowego jest możliwe pięć dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00.

(Dodatkowe informacje związane z wysokością opłat za złożenie pustych/pełnych kontenerów mogą Państwo uzyskać po bezpośrednim zwróceniu się z takim zapytaniem do armatora. )


business-3385079_1280-1200x826.jpg

3 marca 2018r. został wdrożony nowoczesny system informacyjny do zarządzania terminalem kontenerowym KONTI- umożliwiający zarządzanie Terminalem, planowanie oraz kontrolę pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających z terenu Terminala. Pozwala on na prowadzenie bezy danych wszystkich jednostek transportowych jakie są przyjmowane i wydawane na bramie Terminalu.

System kontroluje cały zakres czynności terminalowych począwszy od planowania wjazdu pociągu, operacje na bramie po planowanie wyjazdu załadowanego składu z Terminala

Był to jeden z kluczowych warunków do rozpoczęcia współpracy z Hapag Lloydem. Pozwala to na odpowiednią kontrole i raportowanie każdego “ruchu” zleconego przez armatora przy złożeniach na depocie kontenerów w jego systemie depotowym.

System ten umożliwia stały podgląd na dostępne jednostki transportowe i ułatwia dalsze planowanie wykorzystania kontenera na potrzeby załadunków.

Jednostki transportowe mogą zostać przyjęte w stan depot przez przewoźników drogowych po rozładunkach przesyłek importowych. Każde złożenie w stok depotowy wymaga zgody armatora.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.


IMG_3206-1-1200x675.jpg

Firma Karpiel sp. z o.o., wychodząc naprzeciw wymaganiom klienta postanowiła rozszerzyć swoje usługi o transport kolejowy kontenerów.  Pierwsze połączenie zostało uruchomione 10.10.2017 r. i od tego czasu realizujemy regularne przejazdy kolejowe na trasie:
Brzesko (BTK) – Gdynia (GCT), (BCT)– Gdańsk (DCT) – Brzesko (BTK).

Naszym priorytetem jest dbałość o czas i pieniądze klientów, oraz ukierunkowanie na wzajemny rozwój poprzez dostarczanie jak największej satysfakcji klienta z wykonanej przez nas usługi. Wizytówką naszej firmy jest fachowy i kompetentny zespół oraz profesjonalnie wykonana usługa. Celem firmy jest zaspokajanie oczekiwań Klientów i tworzenie atmosfery sprzyjającej ich zadowoleniu.

Serdecznie zapraszamy do współpracy.


Czerwiec 26, 2017 Aktualności

28 czerwca 2017 roku z dniem odbycia Walnego Zgromadzenia Wspólników Spółki zakończyła się kadencja dotychczasowego Zarządu Spółki. Rada Nadzorcza Spółki w dniu 28 czerwca 2017 roku podjęła decyzję o powołaniu z dniem 1 lipca 2017 na 2-letnią kadencję Pana Michała Golemo na Prezesa Zarządu Spółki, Pana Piotra Karpiela na Wiceprezesa Zarządu Spółki oraz Panią Marcelinę Karpiel na Członka Zarządu Spółki.​


W związku z planowanym  rozwojem  przedsiębiorstwa  Karpiel  Sp. z o.  o., w  oparciu o  projekt: „Innowacyjna konstrukcja wagonu platformy dla poprawy konkurencyjności  i efektywności transportu  intermodalnego”,  realizowany  w ramach  Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym dotyczącym  wykonania  usługi  wykonania  prac badawczo-rozwojowych w ramach ww.  projektu. Wykonawcą usług, może być tylko jednostka naukowa posiadająca przyznaną kategorię naukową A+, A albo B oraz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Zakres przedmiotowych prac obejmować będzie następujące zadania:

Zadanie nr 1 –  Ocena zasobów i efektów realizacji projektu dla przedsiębiorstwa Karpiel Sp. z o.o.

Zadanie nr 2 –  Dokumentacja techniczna wagonu platformy

Zadanie nr 3  – Badania symulacyjne struktury nośnej i własności funkcjonalnych wagonu platformy

Ofertę należy złożyć do dnia 1.12.2015 r., do godziny 12.00.

Szczegóły w pliku do pobrania:

Zapytanie_ofertowe

 

 

 

 


W związku z przeprowadzonym zapytaniem ofertowym na realizację prac badawczo-rozwojowych w ramach projektu: “Platforma kontenerowa konstrukcji specjalnej dla pociągów transportu intermodalnego”    informujemy, iż dokonano wyboru Wykonawców.

Prace badawczo-rozwojowe opisane w zapytaniu ofertowym nr. 1 realizować będzie Politechnika Krakowska, Instytut Pojazdów Szynowych.

Badania prototypu opisane w zapytaniu ofertowym nr. 2 realizować będzie Instytut Kolejnictwa, Laboratorium Badań Taboru.

Bardzo dziękujemy, wszystkim zaangażowanym podmiotom za udział w  postępowaniu.

Szczegóły w plikach do pobrania poniżej.

Zapytanie_ofertowe_nr 1_Prace Badawczo-Rozwojowe_Karpiel_Sp_zoo_

Zapytanie_ofertowe_nr 2_Badania Prototypu_Karpiel_Sp_zoo_


7 czerwca odbył się Festyn “Iwkowska Biesiada z wizytą w Brzesku” , którego głównym sponsorem była firma Karpiel Sp. z o.o. Impreza cieszyła się sporym zainteresowaniem, a również i pogoda sprzyjała plenerowej zabawie. Widzowie mogli podziwiać występy tancerzy i muzyków oraz odwiedzić stoiska przygotowane przez przedsiębiorców z Gminy Iwkowa.